مقالات

تکنیک های طراحی تابلو فست فود مناسب

طراحی تابلو فست فود. برای جذب بهتر مشتری بهتر است همه فست فودها یک تابلو خوب بالای درب داشته باشند. برای بسیاری از مشاغل، تابلوی بالای درب نقش مهمی در تشویق مشتریان بالقوه برای ورود دارد.

رستوران ها و کافه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اما در طراحی تابلوهای رستوران نکات منحصر به فردی وجود دارد. از نوع تایپوگرافی استفاده شده تا وضعیت فعلی خدمات، علامت شما چیزهای زیادی در مورد انواع غذاها و نوشیدنی های سرو شده می گوید. در این مقاله به شما خواهیم گفت در طراحی تابلو فست فود خود به چه نکاتی باید توجه کنید.

تابلوهای رستوران باید طوری طراحی شوند که جلب توجه کنند و در مورد رستوران شما کنجکاوی ایجاد کنند. اگر رستوران های دیگری در اطراف شما باشد چگونه این کار را انجام می دهید؟ آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید، اما نیاز به برنامه ریزی و توجه دارد. در ادامه این مقاله، ایده های طراحی تابلو فست فود را ارائه می دهیم که باعث می شود مردم رستوران شما را به جای رقبا انتخاب کنند.

تکنیک هایی برای طراحی تابلو فست فود

در تابلوسازی ها ، طراحی تابلوهای تبلیغاتی رستوران باید به ترکیب رنگ ها و تضاد توجه کرد. انتخاب بهترین رنگ برای رستوران و تضاد رنگ بر خوانایی تابلوی شما تاثیر می گذارد و به افراد کمک می کند تابلوی شما را از راه دور ببینند. انجمن تبلیغات محیطی در آمریکا (OAAA) انتخاب رنگ هایی با کنتراست قوی را پیشنهاد می کند.. به عبارت دیگر، متن روشن را برای پس زمینه تیره و متن تیره را برای پس زمینه روشن انتخاب کنید. کنتراست بالا خوانایی و حافظه را بهبود می بخشد.

برای تابلو فست فود شما می توانید از تابلو چلنیوم هم استفاده کنید. تابلو چلنیوم یکی از بهترین تابلو ها برای این منظور می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک − 1 =